Sunday, July 18, 2010

Skyline 纪念篇

有一条水,我认识了他6年,他今天生日,他就是:


谢谢bui 的照片

看他喊TB喊到酱大声,我就有兴致来解释一下 Tb
Tb is the short form Tuberculosis, caused by Mycobacterium tuberculosis
华文:肺结核、肺痨、咯血病(柴九死的病)
Tb patient will have empty spot on on the chest x-ray, very easy to diagnose,
we already have the Vaccine for it, the well-known BCG, but this vaccine's reliability is decreasing... but this is still the best!
The treatment of Tb require 5 types of antibiotic to prevent resistance
Tb has a cheese like necrosis on the lung............................( this far is u all can understand)

言归正传,这个Tb 去年还得我够惨,
要我生吞猪扒,结果搞到我没有宁日,贱人!
还有!几年前做一个不懂什么 Noob Remix!
不过有时我有困难时,他也会帮我的...

很清楚记得,去年今日,他整天坐立不安
第一次下课、第二次下课...
到放学前消毒的那段时间,他给人凌辱、蹂躏 = =
还有肥皂,还有刘明华拍照!
想到肥皂,我就笑到beh tahan,妈妈也骂我 sot de = =
wa,往事...只能回味

其实我和他的事情,我都不是很清楚了,

只记得初二时候,他真的很 Dai b
初三时,和我、bc、俊汇一起dai b
总之他就是很 Dai b
还有!最记得他被 啊 chuan 抱上来的时候,那个笑声 = =

不过这条水,有时说话的语气会很重,很惹
真的想一拳两拳打他 = =
但是听到《最佳损友》其中一个会想到的就是他了……

生日快乐啦……
朋友!

4 comments:

4everskyline said...

need so touching onot... ==

"要我生吞猪扒,结果搞到我没有宁日,贱人!"
== u lidat say means u think that yong xian is waiye zeh... ==

肥皂 ur head meh...u oso dai b la...still wan say me... zzz...




this few years, thanks for everything wor... =]

Unknown said...

wa...skyline oso so gam xing?
hahaha

ben...admit it la...XD

laz year reli fun
aluba u 99
dun dis year got chance aluba him onot?

conie said...

anor anor, duno y everytime chuat hug him, he sure laugh like dat..

Ying said...

u made me think of last year de today hahaha